Tento reklamační řád byl zpracován dle Obchodního a Občanského zákoníku
a vztahuje se na zboží, které bylo zakoupeno u firmy Gamasoft a jehož
reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží zakoupenému u
firmy Gamasoft, s.r.o. je přikládán prodejní doklad, který slouží
současně jako záruční list. Pokud není zboží odebráno osobně, rozumí se
převzetím zboží za okamžik, kdy zboží přebírá dopravce.
2. Záruční podmínky
Záruční doba běží ode dne převzetí výrobku (datum prodeje) a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
Délka každé záruky je stanovena tak, že prvních šest měsíců z
celkové doby je zákonná záruka, další je bezplatný servis, při kterém
jsou zdarma odstraňovány veškeré problémy, na které se vztahuje záruka.
Záruční lhůta se prodlužuje o dobu odstraňování vad nebo výměny zboží.
Záruční doba na tiskové hlavy tiskáren, akumulátory notebooků a
mobilních telefonů, je 6 měsíců
Zákazník uplatňuje reklamaci v místě prodeje. Reklamované zboží je
možno doručit osobně nebo zaslat zásilkovou službou na vlastní náklady.
Firma Gamasoft hradí dopravu zpět k zákazníkovi.
Při reklamaci je nutno předložit:
kompletní zboží v původním obalu včetně příruček, kabelů, disket a ostatního příslušenství
popis závady
kopii
dokladu/doklad o zakoupení (fakturu, paragon); nepředloží-li zákazník
uvedené doklady a prodejce bude nucen tyto vyhledat, zaplatí zákazník
poplatek 100,- Kč.
projevuje-li se závada pouze v určitém
software, je nezbytné předložit originální instalační media a
registrační kartu (licenci).
Bez těchto náležitostí nelze uznat reklamaci za oprávněnou a oprava
bude hrazena jako mimozáruční nebo bude vrácena zpět zákazníkovi.
Podmínkou platnosti záruky je provádění pravidelné běžné uživatelské údržby zařízení v souladu s uživatelskou dokumentací.
Na dodaný software se vztahuje záruka v rozsahu vymezeném licenční smlouvou výrobce software.
pokud je součástí dodávky instalace software, je instalace předávána tak, jak je.
za
funkční vybavení, realizaci funkcí a chod softwaru nenese dodavatel
odpovědnost. Závady vyplývající z chodu softwaru nelze uplatnit v rámci
záruky vyplývající ze záručních listu.
Firma Gamasoft neodpovídá za vlastnosti zboží, které jsou pro ně
charakteristické a nejsou tudíž vadami ve smyslu obchodního zákoníku.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
porušením ochranných pečetí a nálepek na zboží.
poškozením zboží při dopravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou,
prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému
kancelářskému prostředí.
neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
pokud byly škody způsobeny počítačovými viry.
pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník
schopen doložit legální způsob nabytí nebo použitím neautorizovaného
software a spotřebního materiálu
provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení dodavatele
zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN
3. Vyřízení reklamace
Prodávající se zasazuje o co nejrychlejší vyřízení reklamací
opravou nebo výměnou chybného zboží. Prodávající si vyhrazuje právo
nahradit reklamované zboží zbožím jiným (jinou značkou) se stejnými
nebo vyššími funkčními parametry, tak aby doba vyřízení reklamace byla
co nejkratší, přičemž se prodlužuje záruka o dobu reklamace. Vyřízené
reklamace budou na základě dohody kupujícímu zasílány přepravní službou
nebo uschovány v provozovně prodávajícího. Při opakovaných
neoprávněných reklamacích si prodávající vyhrazuje právo účtovat
poplatek za práci technika (max. 500Kč/hod). V tomto případě bude
reklamované zboží zasláno nebo předáno až po uhrazení poplatku.
4. Závěrečná ustanovení
Firma Gamasoft neručí za budoucí nekompatibilitu výrobků způsobené morálním zastaráním během záruční doby.
Firma Gamasoft si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
Veškeré náklady vzniklé neoprávněnou reklamací hradí v plné výši zákazník.
5. Rozsah záruk u počítačů Barbone
Pro základní jednotku PC Barbone platí záruka 2+2 roky, z toho dva roky plná záruka, další dva roky platí bezplatný servis.
Třetí a čtvrtý rok jsou bezplatně vyměněny vadné díly, u nichž
je záruka od výrobce 3 roky, resp. doživotní záruka, např. některé
modely: pevný disk / síťová karta. V případě bezplatného servisu jsou
práce poskytovány zdarma, zákazník zaplatí cenu dílů.
Základní jednotka počítače se skládá z těchto komponent: systémová
deska (MB), procesor (CPU), paměť (RAM), řadič FDD a HDD, grafická
karta (VGA), pevný disk (HDD), floppy mechanika (FDD), napájecí zdroj,
skříň PC. Do základní jednotky se mj. pro tyto účely nezahrnují
ventilátory, u nichž je záruční lhůta 6 měsíců. Pokud závada
ventilátoru vznikne vinou prašného prostředí, záruku nelze uplatnit. Na
další zabudované komponenty počítačů platí záruka daná výrobcem.